Informacja dla osób niesłyszących
Osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw w Urzędzie Miejskim w Wolsztynie - mogą skorzystać z tłumaczy migowych z rejestru Wojewody Wielkopolskiego.
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) usługa tłumacza migowego przy załatwianiu spraw urzędowych jest bezpłatna. Z usługi mogą skorzystać osoby uprawnione, tj. osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 i nr 171, poz. 1016 z pózn. zm.).
Osoba uprawniona zobowiązana jest do zgłoszenia chęci skorzystania ze świadczenia na trzy dni robocze przed planowana wizytą w Urzędzie Miejskim w Wolsztynie.
Zgłoszenia można dokonać:
1) telefonicznie - za pośrednictwem osoby trzeciej sprawnej komunikacyjnie,
pod numer telefonu 68 347 45 00 (Biuro Obsługi Klienta).
2) za pomocą formularza zgłoszeniowego, który po wypełnieniu można:
Pobierz formularz [PDF] [WORD]